傷口到12月29號才拆線
之前預定想拆線....點知...醫生又話唔得住, 又等多幾日
終於拆線個刻, 驚痛到飛起
不忍心望, 但又想知....最後原來個種痛比我想像中小同埋短
我還以為剪斷條線要拖出來.....
點知原來線好短....剪完扯左一下, 痛1秒左右...
就拆了一條線
咁都驚到我標汗...
生仔個時都唔知點算, 都係想清楚先生....
2014年12月30日 星期二
2014年12月25日 星期四
明天傷口拆線
切親手指....到聽日就係第10日
呢10日來,除左自己戒口, 又煮唔到飯(老公唔鍾意洗碗, 所以變相都唔會係宿舍煮飯)
我同老公餐餐出去食, 我地變左食得清淡左
因老公不忍只係自己食, 有時share 的餸....都會叫d我食得
真的。。。很感動
係我自己弄出來的。。。還間接影響左老公
不過我知我老公係陪我共患難的人
如果唔係,又點會咁樣陪我食左10日都無怨言
佢又唔會唔想同我食而約同其他同事食飯而剩低我一個
明天要拆線....
隔日洗一次傷口, 姑娘有時不小心整到連線的位置, 都痛到我死
明天拆線...我想無得打麻醉針
就係有, 我想....唔打好過打
上星期打左6支...好傷身體
明天希望我忍得過
因這個不算最痛, 最痛係生仔, 呢d 小痛, 我唔驚ge!!!
我實捱得過
好快唔痛, 好快好返~(希望傷口埋得好好地,因為仲有瘀血係傷口附近)
呢10日來,除左自己戒口, 又煮唔到飯(老公唔鍾意洗碗, 所以變相都唔會係宿舍煮飯)
我同老公餐餐出去食, 我地變左食得清淡左
因老公不忍只係自己食, 有時share 的餸....都會叫d我食得
真的。。。很感動
係我自己弄出來的。。。還間接影響左老公
不過我知我老公係陪我共患難的人
如果唔係,又點會咁樣陪我食左10日都無怨言
佢又唔會唔想同我食而約同其他同事食飯而剩低我一個
明天要拆線....
隔日洗一次傷口, 姑娘有時不小心整到連線的位置, 都痛到我死
明天拆線...我想無得打麻醉針
就係有, 我想....唔打好過打
上星期打左6支...好傷身體
明天希望我忍得過
因這個不算最痛, 最痛係生仔, 呢d 小痛, 我唔驚ge!!!
我實捱得過
好快唔痛, 好快好返~(希望傷口埋得好好地,因為仲有瘀血係傷口附近)
p.s.前幾天同姐姐傾計, 佢同我講佢琴晚睇電視,講左一件事,幾有道理:
有個人去開車, 點知遇到車禍就咁過左生, 如果那個人係屋企仆親或撞親, 可能就係咁唔出門口, 咁咪不會無左條命
有些野整定,一個人要係有事可能點都避唔到,避到呢一關, 可能其實係下一關避唔過, 所以有事未必一定係最壞, 可能係一個提示,自己未必小心就避得過, 係有劫要俾我遇, 就當係自己經歷的一個remark 吧
2014年12月21日 星期日
衰運快D 走LA
超黑仔, 勁整親....
繼去完峇里....
除左當時俾人撞到門牙....
跟住我又差D 拗柴, 然後再仆親, 左腰同膝蓋瘀晒....
上星期.....黑仔到....自己斬到自己手指....
半個鐘不停流血, 要去醫院連左5針, 打埋破傷風針
因為觀察左我撞親的門牙2星期都無問題, 所以整返舊牙套
我上星期......一共打了6支麻醉針, 做左牙套和連針的小手術
唉....咁大個人...
估唔到自己咁輪盡
仲話要生bb....自己都睇唔住自己呀
不過好彩個人無事
還清醒, 失血唔係過多.....
不過要戒口....所以希望自己復原得快吧
繼去完峇里....
除左當時俾人撞到門牙....
跟住我又差D 拗柴, 然後再仆親, 左腰同膝蓋瘀晒....
上星期.....黑仔到....自己斬到自己手指....
半個鐘不停流血, 要去醫院連左5針, 打埋破傷風針
因為觀察左我撞親的門牙2星期都無問題, 所以整返舊牙套
我上星期......一共打了6支麻醉針, 做左牙套和連針的小手術
唉....咁大個人...
估唔到自己咁輪盡
仲話要生bb....自己都睇唔住自己呀
不過好彩個人無事
還清醒, 失血唔係過多.....
不過要戒口....所以希望自己復原得快吧
2014年12月11日 星期四
同年的你正在做什麼?
同一個識左好耐的朋友傾計
佢改變左佢以前的理想, 轉左第二個理想
雖然見佢都係向住目標出發
但令我好質疑係...以前的理想原來可以改?
而我呢??
我好似無咩理想
一來讀書唔叻, 轉數唔快,又唔係家境有錢
普通人一個
而我同佢係同年
佢都唔係讀書好勁的人
唯一可以對比係我結左婚
佢拖都拍唔好
30歲
其實都不停叫自己好好珍惜時間
因為你唔知你係過左你的人生的1/2定1/3
好命就活到90~唔好命....可能隨時....
我無咩理想, 可能更加無咩方向
但我能做就係....適當時候做適當的東西
知道係時候結婚就結
要生仔就生
仲要多做運動, 食得健康, 保養多d
希望幾十年後....回頭望返呢個30歲, 係精采咁過
你呢? 你的人生又如何?
佢改變左佢以前的理想, 轉左第二個理想
雖然見佢都係向住目標出發
但令我好質疑係...以前的理想原來可以改?
而我呢??
我好似無咩理想
一來讀書唔叻, 轉數唔快,又唔係家境有錢
普通人一個
而我同佢係同年
佢都唔係讀書好勁的人
唯一可以對比係我結左婚
佢拖都拍唔好
30歲
其實都不停叫自己好好珍惜時間
因為你唔知你係過左你的人生的1/2定1/3
好命就活到90~唔好命....可能隨時....
我無咩理想, 可能更加無咩方向
但我能做就係....適當時候做適當的東西
知道係時候結婚就結
要生仔就生
仲要多做運動, 食得健康, 保養多d
希望幾十年後....回頭望返呢個30歲, 係精采咁過
你呢? 你的人生又如何?
訂閱:
意見 (Atom)
