~Our Cheers Baby~

CafeMom Tickers

2015年2月8日 星期日

尷尬的飯局

臨近大節日, 99 個邊親友會約埋一齊食團年飯
前2日就提早食左一餐

我都同左老公講唔想係飯局聽到有人亂講野, 俾壓力
之前未買樓, 老公語無輪次話做完咩就會做
大家即刻好緊張話: 做完D 咩?
唉....請問你講左去邊呀??

今次買左樓, 又係繼續俾人追問....
我老公....又語無輪次話:計劃緊, 俾D 時間
其實你唔講野無人話你啞囉....
"哦"一聲咪算LOR
搞到成枱人又問: 即係個D 未夠期,唔講得係咪呀?

我真係即刻黑面, 想點呀?
我真係有左, 如果個B咁小器咁樣無左, 我就以後都唔生!!!
果下真係好唔開心!!

可唔可以俾D 空間人....
有左唔會唔講你地知, 唔好下下都用呢個來做話題
新年過後, 如果仲係未有....我唔會再去任何呢D 場合, 我唔想....真係唔想再係咁俾人講落去


我知大家都講下笑, 搵個話題
但我真係笑唔出, 因為從來由買樓到生仔都無人幫, 有幾辛苦, 要點慳錢, 係無人知
有D 人好彩有人借埋錢去幫手買樓, 有人生左有家人湊B
我地.....自己顧自己咋
所以他們全不體諒, 仲用來開玩笑
我真係接受唔到.....(我係覺得每講一次就銳你一次心口咁痛....有苦自己知)唉