認真算好彩的我, 之前結婚要搵資料, 個時有份HEA工上到網搵到好多資料
依家預備想生BB....都好好彩有份HEA工
要等做埋BODY CHECK等埋報告, 過埋M period先開始"造人"
呢期日日量體溫,驗尿....
再一次俾我知道自己身體係點樣
原來我M period 係準時, cycle 35日....
我平時有mark開簿,但無數日子, 到依家....個apps要入資料
我先數....之前唔係太定時,依家定時左
然後到量體溫
要每朝起身,唔好郁, 就要放支探熱針去脷底(呢個最麻煩....)
仲有用埋驗尿,又要不可用晨尿,又要測試前2小時少飲水
其實搞咁多野,可能比原本隨心嘅一次來得不自然
不過仲有一個月先開始....就純粹想藉呢個機會,反正都預備咯,不如就留意多啲自己&學識更多名詞
咩時段係排卵期,咩時候係黃體期,咩時候抵抗力會差啲,咩時候體溫會高啲??
唔做下功課,真係唔知
原來都幾多樣係我身上, 我係忽略GA!
希望自己身體係正常其實已經好夠, BB....就看緣份
始終生唔生到, 唔係到我揀
唔生...其實都好, 因為唔駛痛唔駛洗錢唔駛擔心唔駛走樣唔駛變肥C9, 還可以領養一個
wahahaha^^
~~~
不過.....傳宗接代就變左好重要的item
成日要同人交代....
這個最唔鍾意
以前唔開心ga....
因為想買樓先,無一個長輩明白...
只得我同老公死慳死儲, 有苦2個呻(同輩的都明, 但大家都係無奈)
所以如今, 做了業主,
其實已經鬆左一口氣
係更加開心
本來無咁快想有bb....(怕又供樓又養b, 同埋還在澳門工作, 什麼都不方便)
但現在唔再plan 呢d, 因為有層樓, 點衰....都有個物業丫
所以咩都好, 咩都會順!!!其他野就到時先諗la!^^
