~Our Cheers Baby~

CafeMom Tickers

2015年11月4日 星期三

懷孕30w

係網上識左班mama group, 上次約出來gathering, 我突然唔舒服無去到
今次影相, 終於可以見面
不過因為我影完要趕去搭船, 都無咩點同佢地傾計
加上有個mama 訓著左唔知醒,我地call 爆佢手提都唔聽, 所以影相時間嚴重delay, 大家等同埋影合照時間長左, 搞到單人照delay
無諗過影相可以由1點影到晚上6點
攰到爆!!
呢間叫Image hour,都幾多backdrop~價錢唔太貴, 不過化妝師好似差少少, 
因為胭脂好淡, set 個頭又唔噴hair spray, 轉頭就唔曲, 我係事後叫另一化妝師幫我補妝同埋噴spray
我跟mama group join 都好抵, 影大合照+單獨照(2個backdrop)都係幾百蚊, 都抵影ge
但唔多衫租, 我就單獨照用返本身合照包的衫, colorful d!快手影完走人算
不過夜晚返到澳門, 我開始喉嚨痛+鼻萌萌....我懷疑我影相個時著得太少攝親凍親la...
迫住要食藥同睇醫生, 希望唔好影響到Cheers, 媽mi 會盡快好返
(p.s. 不過呢....好多人成日用肚型估生仔定女, 但影呢輯相, 我知大部份人係啱, 但少部份係會錯lor!)

呢排病病地, 訓多左, 好彩有一日重陽節, 唔駛返工又唔駛拜山, 所以全日都訓為主
老公....突然係咁錫我個肚....嚇到Cheers 打c egg
笑死~~第2次係老公嚇到Cheers打c egg

明明星期一, 我唔舒服睇醫生磅過重, 係重左1kg, 點知星期四去做政府度做產檢, 係重左2kg
助產士都唔太信, 要我再磅多一次, 但真係重2kg
跟住就俾助產士勸我控制食量.....
我自己都好唔開心, 點解重咁多, 接受唔到....

跟住住左一晚酒店, 因為第2日上fitball班,唔專登返娘家lu....又要訓廳
不如訓好少少, 點知就係爭個枕頭夾住大脾, 我恥骨位喪痛....所以恥骨痛的mama, 真係要夾住枕頭訓
今日去上可以話叫第3堂, 又要俾$60
但今次呢堂實用好多
因為真係做到, 同埋有助到時順產, 希望易d 快d 無咁痛
(個度有另一個磅, 我問左姑娘, 姑娘話可以磅, 但要小心上落
我一磅, 又係變返重1kg....)
咁即係點?? 我就開始諗....企係磅上的重量分佈, 會影響個磅

突然好想飲湯水....就去左一間有靚湯飲的酒樓食飯
一飲湯, Cheers 係咁踢我俾反應我
果然係佢想飲, 我都知我呢排煲得少, 等我遲下煲多d 俾大家飲
(Cheers原來除左鍾意試新野, 食貴野, 唔食鯹野, 原來仲鍾意飲湯湯~)

懷孕29w

係呢個孕期, 其實要戒口都好多
不過Cheers 俾我咩都食, 但係都係偏向食咸野
同埋發現呢.....Cheers 唔好鯹野
(好似d 蛋, 煮得唔係好熟,花膠呢...無媽咪整得咁好食, 我係唔太想自己整來食, 一食呢....有種抗拒感覺)

不過中醫同聽人講, 花膠塞乳線, 8個月前要食就好食, 所以就到8個月....
我一氣過發晒d 花膠, 放晒落湯煲來飲

而呢個孕後期開始(孕中期話咁快完左).....開始清胎毒
天氣都轉涼, 我唔再黏車坐返宿舍, 依家我自己放工就行返宿舍, 
20分鐘路程慢慢行....大約半個鐘內就返到去宿舍
當每日都做下運動, 唔好咁輪盡
到時易d 生Cheers

呢排訓得都麻麻, 轉身難, 已經係側身訓, 但都好易麻痺(因我係唔會成日轉身, 唔算爛訓的人)
依家一轉身, 又要棒埋個肚去轉(驚嘈醒Cheers)所以我例必醒一次至兩次.....即每日都斷斷續續咁訓
(或者有時訓都訓唔到, 眼光光!但我又唔係急尿醒喎, 所以無起身去廁所, 剩係係床度眼光光)

同事教我同另一位準爸爸男同事用大毛巾, 到時當包被包實bb 喎
有多d 安全感
呢位準爸爸男同事, 係超巿見到大毛巾, 買左2條送俾我, 唔肯收我錢
佢成日都送好多野俾我~雖然係好平, 但都真係好多謝佢

同事成日話見我無咩唔舒服, 行都行得快, 陀得個肚又高, 面色又好, 神采飛揚喎
其實應該係Cheers 錫我, 無咩點令我辛苦
有同事話多數第1胎陀得唔辛苦, 先敢生第2胎, 但第2胎係點? 無人知ga...可能完全相反唔定
我都好想幫Cheers 添個細佬/妹, 希望之後我地的經濟能力都support 到la!!

呢排胎動....唔係只係夜晚訓係床上先feel到
返工都feel到Cheers 係咁滾動, 好得意
跟住仲學識震震震震...同事講笑話佢係入邊打尿震, 笑死我

一放假返香港, 我又好忙...不停去呢度個度, 我老公勁擔心我
不過又再一次証明, 郁得多, 恥骨無咁痛
只係夜晚訓覺, 無咩點郁, 一起身個下易痛d(應該係血液循環問題!!)

Cheers 好旺我地....我同老公分別2次買電腦飛, 都中3個字
雖然...買$20/2注只拎到$40(即$10賺$30)
但我好耐無試過中la, 仲要2個一齊中
跟住貪心得際....去劃飛買7個字.....
最後...只中2個半字
丫~係有d luck!!! 我未試過成日中咁多個字, 成日買都只係中一個字, 甚至唔中
估唔到...Cheers 咁旺我地!!
呢d 錢, 我地儲起留俾第時Cheers 用~

懷孕28w

Cheers .....突然踢到我膀胱, 勁想標尿
同之前漏尿又唔同, 要去密d toilet
唉...慘la...但我到依家呢刻先出現呢d 情況, 對比其他mama,其實Cheers 已經好錫我!!
好想快d 卸貨, d 痛症好似開始係就到的孕後期出現la
仲有呀....肚皮開始痕, 睇來隻肚紋膏唔夠潤la
bra下圍位置cool 得好緊....有時唔想戴bra tim ar
(個肚我比其他人陀得高, 所以頂住個胸, 個胸當然係大左...所以下圍果個位....有時覺得好辛苦, 夾住咁)
(p.s. 孕初期淘左U型枕, 覺得無咩用又阻地方, 都係用返三角枕側睡
但最近有恥骨痛, 所以就決定試下再用返個U型枕"long"高一隻腳來訓, 又訓得好左同埋起身個下少左恥骨痛, 平時係office 自己就唔好坐咁耐, 多d 走動
本來唔覺唔覺GA....係突然2個星期六lunch 後要返公司, 老公陪我行la...要行一段樓梯, 上星期六仲舉步為艱, 今個星期六已經見步如飛
咁當然要小心慢慢郁動+做任何動作都要2腳Balance, 咁恥骨痛的情況就可以減少)

突然有一晚, 我乞左一陣, 夜左起身沖涼
點知....摸唔到Cheers 郁
我同老公都有d 擔心
個下係度諗我好耐無見Cheers(因St Paul產檢醫生放大假兼且full booking...又要夾老公星期六放半日, 陀b 第23w照完要等到32w先再下一次產檢, 依家仲有3個w先見)
所以諗緊好無book 下其他醫生提前做一次產檢或4D
點知第2朝....Cheers 又郁返多d, 而4D個期....book 唔到(因我係過左要做4D個期, 其實唔做都得ge, 呢個item 係滿足父母想先睹為快的欲望,見朋友4D超聲波, 好似溶蠟咁, 都幾核突!!)
不過同時, 可能Cheers 都暗示叫我唔好咁緊張咁擔心,一有事就去睇醫生
都係ge~乜都係整定ge

不過呢....依家間中keep 住係老公一摸個肚, Cheers 就唔郁, 一放開手就郁
好搞笑, 我覺得Cheers 百厭識同我地玩, 又知性
所以就係咁, 我要老公每晚幫我搽肚紋膏, 俾多d 機會佢同Cheers 有接觸, so far 都ok
Cheers 熟悉左爸bi 手的溫度, 力度同埋感覺, 俾到老公feel到更多的胎動, 
多數一搽完肚....老公對手放係肚上一摸, Cheers 就踢一下/滾動, 老公就好開心!!(算係幾好的成果!!)

上次聽講座送的胎心機
錄埋呢次Cheers 的心跳, 就送俾我公司同事
好野要share, 施比受更為有福ma
我公司條team 都幾旺,除左我有左, 仲有2個準爸爸^^
身邊好多人有左, 真係好好好開心, 覺得大家好有緣

初時決定助養小朋友, 唔知有左Cheers, 係之後先知
時間上都幾接近
我覺得係緣份來, 要我地多做善事, 又幫Cheers 積d 福份
所以Cheers 出左世, 我都想用佢名義, 再助養多一個小朋友
施比受更為有福!!

懷孕27w

呢排我又食多左野, 成日好易見肚餓
體重好彩一直都增長得幾好, 無話肥好多
但身型就一定係變左無左條腰, 塊面又圓左, 手腳輕微腫左

腳踭上(小腿後)同埋手肘位...特別易乾易痕
以前我係冬天先有呢D 事發生, 依家就成日都係咁...
一R 就大鑊, 好易乾到流血, 要搽密D CREAM
仲有....恥骨位keep 住痛, 有時訓醒起身都要老公幫手, 腰又間中痛下, 要多用托腹帶
跟住近來.....打哈次仲漏尿, 為何停左練骨盆肌運動就咁
點算呀???
仲有.....之前好返的皮囊炎位置, 突然又痕痕地痛痛地....又要搽返藥膏, 好彩搽左幾日好返d

係澳門, 巴士搭車大多數有人讓坐, 去餐廳, 職員都會好細心換杯暖水俾我
係香港未必一定有的待遇, 我覺得係澳門享用, 感覺都好開心好受尊重好warm!!

遲下同老公一齊影大肚相, 諗住買定鞋仔俾Cheers, 順便用來做道具la
點知原來買波鞋仔係送埋個波仔, 好cute 呀!我老公鍾意個波仔

懷孕26w

Cheers 又叻左, 又多左胎動, 今個w.....2邊肚皮一齊郁, 好似係佢伸懶腰, 全身一齊拱起/手腳一齊踢到我咁
好可愛
不過突然有一晚Cheers 訓唔著係咁郁, 搞到我訓唔到, 我叫老公摸佢, 諗住一摸佢唔郁, 咁我咪有覺好訓
點知嚇到Cheers 打c egg(係持續性+有節奏咁彈一下, 係持續咁彈, 隔一陣又彈)
我地勁擔心佢飲胎水"續"親
驚係自己一個係肚入面好孤獨同唔舒服
不過之後有朋友講我知同上網serach 過, 打c egg係bb 學習呼吸, 練習個肺
所以之後再feel 到胎動就同Cheers 打氣, 叫佢俾心機努力d學習呼吸, 慢慢飲胎水呀, 爸bi 媽mi 係度陪你支持你咖
(p.s. 之後產檢有問過助產士, 佢話bb 係胎內打c egg 係學習呼吸, 練習好個肺, 預備出世就識呼吸, 出左世再打c egg又唔同喎)

有一次...好搞笑, 
係有間判頭公司送來果籃賀中秋
下款寫BB 我同同事講:bb 送來, 跟住Cheers 踢我
可能係咁橋, 不過真係好得意
仲有呢排食多左生果.....都少左便秘
其實自jm 同同事俾左materna我(我隔日食,因我自己本身有買到鈣片+魚油丸, 無理由唔食咁嘥)
食左materna 都無好似其他人講會便秘, 算係正常丫....係屎屎深黑色左d

去做產檢, 糖尿Test 我pass~^^
太開心, 開始放肆又食返d 甜野(之前都有少少刻意戒下口...反而私家叫我唔駛咁緊張, 妊娠係有呢d 問題
上次驗尿試紙有問題, St paul 方醫生一見到就掉左張result 紙落垃圾筒, 叫我唔駛咁擔心)
政府做的檢查, 可以去申請拎返所以報告的copy, 不過....產檢完去申請呢...
辦公時間係到4點, 我產檢完去到都關左門, 唯有下次早d, 下次一去產檢就去申請左copy 先

今年自己生日, 都無咩點特別慶祝, 只係夜晚食左餐飯
一來又唔係咩都食得, 二來自己走動都唔方便又怕撞親
但反而就....去左jm 屋企拎衫仔, 又去左換bb 野
好似自己開始咩都唔理, 只係分散d 精神和時間去俾Cheers 咁

中秋同99 做節
估唔到.....99 話乳鴿同燒鵝係食得
我真係唔敢食....呢2樣好似係毒....
有個咁開通的99 都好ge....不過我唔會亂食, 費事個孫有事懶我
99 好心急, 將佢朋友送俾我地的奶樽和包被, 一見面就拎俾我地
佢話屋企無位放喎
咁即第時都唔駛Cheers 過來玩過來過夜la...無位喎
其實好少野...都唔幫我地keep....明知我地又返澳門, 咁即係迫我地要去迷你倉一轉
有時真係好無奈, 點解自己家人好似同人地比, 硬係無咁好??

懷孕25w

踏入第6個月, 孕中期過得好快
我算係陀得舒服(對比其他mama)

Cheers不知不覺學識左"銳"同"撐恒"我個肚...
早上呢, "銳"我肚皮, 近肚臍位....痛到我
下午就"撐恒" 肚臍對下一帶地方
暫時係繼胎動後, 今次係再大力左的舉動
雖然都係開心事, 即見証到佢長大左(總好過佢唔郁, 我仲擔心)
不過佢真係搞到我....好痛!!!
我知我個肚唔夠大俾佢住, 佢要擴展空間, 再撐大d
但返緊工....又唔可以無端端俾佢一野咁整落來, 係度大叫咁失禮(所以下下忍痛, 佢一整到我就摸下佢)

又返香港上政府醫院的第2堂產前運動班
今次要俾$60
今次學ge 係...產後運動
產後....點解要依家教ga???教左都做唔到, 同埋....生完鬼記得咩, 俾本書仔我到時都懶得做la
(有d 感覺又俾政府醫院呃錢咁)
唉...真係好癈好癈
但好彩我周數唔係好大, 第三堂的生產球班本身都係呢個星期有一班, 
但我問姑娘:可否安排我參加下一個月果班? (今個星期, 連放2日來上堂, 我都唔想太頻撲)但我自己一個來, 老公返工, 我有fitball 係屋企, 我想練多d
姑娘話下個月無問題呀有位, 自己上都得
(但上次佢又講明要老公陪ge?? 我今次試下問咋, 點知咁順攤喎)
開始上堂前, 姑娘問其他孕mama係咪真係咁想上fitball 班, 原來爆左人數(一個月先開一班,仲有限人數, 唔怪得一直咁低調唔主動叫人上呢d 堂)
姑娘拎個fitball 出來問想上堂的mama要屋企都有呢個波先得ga 喎, 唔係學左都無用
但幾個孕mama 都堅持想上, 跟住姑娘又講其實聯合個度到時有人教
但都無人退出, 最後姑娘唯有問幾位想上的孕mama幾多w
其實只係有一個孕mama.....31w(大過幾他人少少....)都俾姑娘foul 左出去...因為呢班真係full 
好彩我周數唔係太大...而且揀左下個月先上(不過個時...我已經係30w尾)

係咪真係陀b就易老??
我前排拔左一條白頭髮, 依家又見到有一條
仲要差唔多位置發現, 係成條長長的白色的....
雖然呢個年齡, 對比其他人...可能我都唔算多白頭髮
但其實一見白頭髮, 我有點難接受

懷孕24w

哈哈, 見Cheers 郁多左
諗住用手機捕捉下奇秒的一刻
Cheers 好醒呀....我錄佢就唔郁....唔錄la, 一放低手機,佢就郁2野
丫....次次都係咁,我捕捉左成朝都錄唔到
跟住到晚上(郁得比較密的時候)再錄過...
又玩左我一輪
ok.....我問Cheers: 係咪蝦媽mi 呀?
佢居然郁左2野
哦哦哦~~~有証據la, 原來係蝦我ge!!!
等你出世大個左要俾返段片你睇先得

因為上星期唔舒服, d 同事叫我問下公司, 可否爭取下多一架車泊到入來地盤或者駛入來條通道接送我都好丫
但HR 覆我車位有限, 不過可以問下....放架車駛入來通道, 但唔可以泊車, 只可以用來接送我
咁就麻煩其中一個經理, 我俾左同事個車牌, 叫佢幫我去同HR 加多幾錢肉緊講下, 希望事半功倍
最後....終於批准俾我同事架車駛入來
其實麻煩到果位同事, 因為佢要出左去外邊拎車, 專程駛入來接我
而孕中期呢段期間, 係夏天.....真係唔想日日係咁行返宿舍
所以日日放工黏車坐, 係有D 唔好意思
但去拎車途中, 其實要過馬路, 人多車多, 佢話都好危險, 又唔敢叫我陪佢衝紅燈過馬路
所以最好架車駛到入來, 都唔爭在喎
(佢咁好人...所以公司有咩我幫到手/好野醒到佢, 我都盡量先益左佢)

懷孕23w

前幾日嘔, 已經清淡左幾日都未好....大肚好似病情會好嚴重好難好返咁, 胃氣脹左幾日
都唔敢食咁多野
醫生建議少食多餐, 食D 易消化, 其實最驚係餓親Cheers(我餓有咩所謂!)
係公司, 返左半日工....感覺都係唔舒服
好彩有呢班同事, 佢地見我唔對路, 都叫我請假返去休息
唉...又嘥左半日假, 返到去宿舍其實都無野做.....睇下bb 雜誌, 夜晚同老公研究下改咩名
(最後都係諗唔掂, 到時都係搵師傅改好d)
(p.s. 希望之後唔好再唔舒服, 諗諗下...我幾次唔舒服又早走又未必需要睇醫生...
就感覺自己太驚青....最大問題係無晒病假....澳門法例一年只得6日病假, 我晨早用晒, 依家係度燒緊自己大假)
因為胃氣脹, 買左燜燒杯研究下點焗d粥食, 不過都係明火好食d....
老公呢幾日情願早起身,陪我去樓下食早餐先返工, 因佢唔想我朝朝只係食面包, 面包係更容易引成胃氣脹

每一星期....都發現Cheers 多左郁動的副度, 
仲要開始郁上左d...去到肚臍上少少....我訓係度都睇到
唔係再係肚臍下la
有進步!!真係好開心!!
(呢個時期的胎動....仲可以俾到老公, Cheers 的舅父同細姨仔摸到, 可能未識性la)

之前好彩有同事話我知, 政府醫院有得上產前運動班
因我係澳門, 搵唔到呢d 班, 返香港又太頻撲
所以問下政府醫院, 點知唔問佢地真係唔講
一講....仲要係後邊拎form 俾我, 要去登記ga
而去上堂個日, 都唔多人上, 睇來醫院都低調去唔想俾人知有呢個產前運動班
估唔到....呢個堂係要俾錢, 第1堂收左我$100
跟住去度, 填左問卷, 睇video, 跟住姑娘逐個叫出去了解下我地有無咩痛症等等
大約1.5 小時, 姑娘講下野, 做少少坐係度的簡單運動, 又去yoga 墊個度做d 運動
感覺都幾癈, 大家應該最想上係第3堂的生產球班

本來仲想係aeon bb 展買多d 野, 點知問送貨日期...
唉!! 只可keep 1 個月貨, 唔可以等到12月先送
咁無計....依家先9月頭, 唯有遲下...11月, 無特價都要照買

爸爸(Cheers 公公)上次俾左錢我, 叫我買野俾Cheers
我用左來買衫仔, 跟住金價望左好一排都唔再跌, 反而仲升返少少
都唔理....買左金器俾Cheers 先la
呢個係謝瑞麟買ga~周大福周生生無紅色如意結款
係六福同謝瑞麟有....謝瑞麟仲要有5個東東吊住, 六福都係得3個咋
見呢個都幾得意, 買左先~
(到Cheers等時滿月...爸bi媽mi再諗下有咩特別的送俾Cheers 啦)

懷孕22w

孕婦唔知係咪特別無記性?
其實呢排都係咁...出左門口先檢查自己有無漏帶野, 跟住先發現自己無帶銀包, 有時無帶電話
以前都好少可係咁...

今個w 要去政府醫院飲糖水
我係比好多mama 早左飲
(如果爸爸或者媽媽有糖尿就要飲, 咁飲左都好, 知道有無問題, 好過抽左血先知要飲, 咁咪要分開抽2次血, 邊有咁多血俾人抽喎)
其實我係特別d
因本身政府想我24w 去抽血糖驗糖尿(因我之前無問清楚, 話我家人無糖尿, 但之後問返, 原來媽咪上左年紀有糖尿)
所以助產士要取消我抽血糖個期
跟住再安排糖水期+下次產檢
但因為我9月頭會上產前運動班, 佢分開安排幾日去叫我返來
我係澳門專程返來, 就真係有點困難(船程+請假都麻煩la)
就算係香港工作, 都難係一星期請幾個半晝假去做呢d....唔俾boss鬧死咩
而助產士唔建議我產前運動班個日早上去飲糖水, 佢驚我下晝上運動班時暈左

所以助產士幫我同我夾左一陣時間.....最終提早飲糖水, 加埋個朝就做埋產檢(所以我一直產檢都係4w一次,一般都係4-6w)
老公....亦開始難放假, 俾boss 炸型
但糖水期, 我要佢點都要請假, 我怕我會暈左(因要空肚成晚, 加一朝早抽血, 再飲糖水, 跟住再抽.....成朝唔食野喎)
終於到糖水期.....朝早去登記(特別多人, 尤其老人家)
跟住第1樣要做係抽血, 原來係抽好細支血,
然後等飲糖水.....2杯暖暖的....但好甜,甜到漏, 好似阿媽煲糖水落多左勁多糖咁
我好似飲水的速度飲晒, 不過飲完喉嚨就少少"那"(聽聞有限時間, 不過可能我本身鍾意食甜野, 所以2杯糖水無問題)
好彩姑娘話等的呢2個鐘,可飲少量清水
咁當我feel 到少少反胃時就飲啖仔水....
接住去做產檢, 講左俾姑娘知我要2小時後準時去抽血
所以今次產檢好快到我, 唔駛點等, 有1個鐘無聊咁坐係度玩下手機, 行下(聽人講行下好過坐定定係度喎)
2個鐘到....抽埋血走得, 又係2星期無電話打來就無事
(p.s.最後...我係pass!!!太開心之前有少少刻意, 戒過下甜野一星期, 故意飲多d 水, 依家可以...放肆食返d 甜野先)

突然....知道一個茄子B的壞消息, 心情真係好沈重, 同茄子媽孕期相差10W, 佢老公亦係我中學同學
所以成為左親密戰友, 交換情報互相支持, 仲諗住大家BB出世一齊玩...但如今....真係太太太突然.....
希望茄子媽早日休息好, 再快D 陀下一胎, 茄子~你要好好投胎, 再返來你媽媽度做佢個小寶寶, 知嗎?
陀B 唔係易事, 要過好多關....呢10個月的確係令不少孕MAMA 帶來壓力和不安

真係其實陀Cheers 我個人係平靜左好多, 少左發嬲和動氣
但會易喊....
我都要調節好自己心情, 唔好影響到Cheers

到孕中期.....我居然輸左俾一包即沖麥皮
居然食左一陣....走左去嘔
我成個孕期第1次嘔
好辛苦!!!!
原來麥皮會令胃氣脹, 係涼ga...
唉....辛苦到我....
不過睇左醫生, 醫生開的化胃氣藥, 都唔太建議我食
因為始終孕期係會腸胃差d, 佢想我自己好, 唔駛靠藥
咁我唯有乖乖清清地戒口幾日....
希望呢幾日無餓親Cheers!!!我要盡快好, 食返多d有 營養的食物俾Cheers 吸收先得