~Our Cheers Baby~

CafeMom Tickers

2014年7月16日 星期三

人家不需要跟你有禮貎

過左來澳門工作和住宿將快近2個月
同屋2位roommates其實都甚少交流
一來他們工作都早出晚歸, 二來唔係太熟, 無咩好傾

我的宗旨係我對人好,希望人地對我好(如果人家唔識得禮貎, 我都唔會同佢地客氣)
我也不介意經常打掃公家地方&倒垃圾(他們食完野唔倒垃圾, 太惡心喇!!)

呢段日子, 同roommates 都有傾談, 但唔多, 都係打下招呼,普通幾句
最近....2個roommates 很奇怪, 唔同我地一齊出門口搭車返工
前幾天仲放張電費單和寫左:"請交電費" 係枱面
我地等roommates 返來, 老公去問個明白
無禮roommate 話:d 字我寫ge

其實住左2個月, 無指定邊個去交雜費,
我見佢地忙, 我都幫手交過其中一張單, 仲幫呢個無禮roommate 交埋電話費(因為順路, 係同一間公司)
但為何第2個月就不親口交低, 而要寫紙仔?同埋好似老奉的感覺?
除左唔明白, 我都係度諗...唔通佢地怪我地用水電煤太多?(但事前傾好左我地會洗衫煮飯, 雜費除4份, 希望大家唔好為錢銀而嘈)或是有其他野令佢地嬲左我地?

(如果今個月, 佢再叫我順路交埋佢電話費, 我會諗我無責任要去交)

真係好多問號係度....

不過因為手寫日記關係, 我都記低左呢件事係日記簿子裡面
寫了"roommates突然好無禮貎"
個一下, "叮"一聲~係喎....有禮貎, 其實唔係理所必然, 住埋一齊啫, 唔需要跟你有禮貎咖?
又唔係fd 又唔係同事,又無任何關係,招呼都可以唔駛打添
所以我對人地好唔會等於人地一定我好,而我都決定對他們不會客客氣氣
沒需給他們禮貎, 因為這裡只是住的地方,又沒有爭廁所或其他事情, 不理會他們好了

最後, 我再提醒自己,不要再一箱情願! 大不了, 有咩住得唔愉快, 就搬出去住, 因為我們係有能力而唔需要受人氣

沒有留言:

張貼留言