好中唔中....
又來一個病....
要食抗生素了
醫生知我想有BB.....但始終食抗生素唔好
佢建議下個CYCLE 先喎
如果下個CYCLE....加埋搬宿舍
再加埋之前求了下下簽....
睇來有些野係整定!!!
的確...我比上一次整親手, 我接受能力高左
反而我老公知道唔係呢個CYCLE 陀B
佢反應大過我
"吓"左好大聲
其實我覺得無咩野,因為呢個病, 我知會好
同埋我之前驗尿, 日日量體溫,
其實我當係研究自己M 期....
(唔係想陀B...都唔搞咁多野, 但變左就唔會觀察到自己會否身體有其他問題)
命中註定
我唔強求
隨緣....
如果有緣,我地一定做人爸爸媽媽
如果有緣, 他/她一定會平安健康出到世, 做到我地的仔女
如果無緣.....
2人世界其實也不錯

我都催眠自己,可能係整定我同BB無緣份。但仲未催眠成功,諗到件事都會唔開心
回覆刪除你都唔好逼得自己咁緊,要放鬆D~~~
我無呀...
刪除我可能上次....整親手, 要打破傷風, 幾個月後又再打, 打完唔可以咁快陀B
個下唔開心完
今次無事呀
唔生有唔生的好
唔生.....我就身材唔駛走樣, 唔駛努力減肥, 多D 錢洗, 2公婆成日食好野, 唔駛專登戒口, 唔會做怪獸家長, 唔駛....
仲有教育一個小朋友唔係易, 自己都係啱啱搞掂自己
我真係唔想又煩奶粉學位個D
仲有...以前有個茶水姐姐同我講, 佢以前有一胎, 生左出來, 第二日就去左
佢無喊, 只係覺得同呢個BB無緣,所以其實就算生到,都仲有好多野講緣份
生左唔等於個家庭會完整D, 因為生一個係會溺寵, 生2個自己都未夠能力
依家自己夠食夠住, 可能都忽略照顧家中2老
唔好期望下一代.....我都唔想睇到佢地有壓力成長
所以生同唔生....其實我睇得好化
你要加油!!!唔好專登催眠自己, 係要你自己諗得通諗得透