~Our Cheers Baby~

CafeMom Tickers

2015年8月4日 星期二

懷孕第10w

呢個星期多了半夜紮醒的壞習慣
唔知係多夢發, 還是多野諗
不過一定唔係急尿
無訓過, 一訓醒個腦無休息過, 個腦好辛苦呀....
精神集中差d....好左呢份工自由, 早走少少返宿舍乞陣都仲得

返工唔係夠HEA....唔駛用腦...
我諗我一早人都顛
最後突然諗起....試下用聽音樂去令自己快d 訓著, 半夜醒左又聽住來訓返
試左2日, 效果幾好, 我聽3分鐘左右就想訓
除下耳筒, 就一覺訓
半夜有醒, 但望左幾點又訓得返
(其實呢一排工作上有改變, 要去頂我partner 位, 工作壓力大左??唔知關唔關事?)

半夜紮醒, 維持左幾日....
過多幾日....突然又開始晚上渴睡症, 唔夠10點就想去訓.....
有好大進步!!
訓多D 好~~~變靚媽媽, 千祈咪變熊貓呀!
我唔想陀B 陀到個樣好殘呀!(訓唔到成日紮醒個人殘好多~~)

~~~

其實呢排都有KEEP 住每星期返去睇中醫, 同去聯合上堂
但媽咪叫我唔駛專登返佢
為令佢放心, 我唔話佢知我有返香港, 但我就話老公要返一返來....拎信
咁我媽就順便煲左湯, 要我老公拎俾我飲
呢期只係一星期煮到一餐飯, 好缺湯水....其實個人都好DRY
但有咩計?
我買餸、煮飯、洗碗係要分開做....
買餸要老公陪, 因我拎唔到咁重的餸
煮飯煮完, 食完我想訓.....最近個次訓到唔知幾點, 一起身, 我個傻豬老公洗晒我D 碗
佢話唔忍心見我咁辛苦喎
我超感動 佢唔鍾意洗碗咖, 為左我, 佢居然走去洗呀
不過當然佢係話:"以後唔好成日煮"


沒有留言:

張貼留言