我同鏗期間都有講過下電話....
同佢SMS....其實幾sweet , 唔知點解
個時都無諗...係對唔住ex
但個時...其實都臨近想分手....因為一直睇到ex 越來越多缺點
最後2次, 簡直係無心再一齊返, 但佢就死都要挽留段感情
上次約會, 都唔駛同ex 交代...
可想而知, 個關係去到咩地步
最終突然有一日...
我行行下街, 無被其他野去擾亂的情況下
我真係feel 到自己死心, 我決定真係決定要同佢分手
打個電話俾ex, ex 居然話: 分手夠12次, 西餅都夠一打, 好la, 咁分手
跟住我個心空了....
咩話??我講左12次??
點解平時你咩都扮無記性, 你要記住12次??
呢條友仔真係唔要得....
分左當然係唔慣, 有keep 住聯絡, 但就變左普通朋友傾電話
ex 仲話:好訓左, 精神左, 做野仲無俾人鬧
呢d 風涼說話唔知係咪特登講我知(因以前我係成日同ex 講電話, 講到好夜...)
咁好la....依家無人煩到你, 咪好lor
同埋之前都聽聞公司有女同事想識你, 我都覺得你地係似有路, 我都唔想做第3者
(佢一直唔認, 但事後....還是我直覺準, 佢地真係一齊左,
況且有人話同公司拍拖, 對方明你做d 咩....
咁我諗其他人唔同工種唔駛拍拖結婚做夫妻la, 費話!!!)
~~~
講返正題la...
咁分左手, 無咩野ge....都有喊, 都有唔慣, 差唔多晚晚都捉住fd 陪我煲電話粥
咁....好正常, 都同鏗講下我近況
我: 唔開心呀~
鏗: 咩事?
我: 我分左手....
鏗: 咁約出來食飯
咁約左一日...
但未食之前講個小插曲俾大家知
我同我契妹, 去左玩塔羅
塔羅占到我只要跟那個對象暗示, 果個對象就會行動
個時無想過係阿鏗, 係事後先諗起
但呢個塔羅係講電話之後, 即我唔係跟塔羅的意思去做, 係隨心
~~~
咁到第2次約會
鏗帶我去佢以前成日去開那間cafe
老闆娘有問阿鏗: 呢個你女朋友?
鏗話: 唔知呢~
今次因為分左手, 我都打扮過才出街
著左牛仔短裙和boot
我最煞食應該係條美腿
而俾阿鏗個印象應該都幾好....因為佢又係咁望到我實一實....眼都唔眨..., 同上次係和民一樣
(佢一直唔認, 但事後....還是我直覺準, 佢地真係一齊左,
況且有人話同公司拍拖, 對方明你做d 咩....
咁我諗其他人唔同工種唔駛拍拖結婚做夫妻la, 費話!!!)
~~~
講返正題la...
咁分左手, 無咩野ge....都有喊, 都有唔慣, 差唔多晚晚都捉住fd 陪我煲電話粥
咁....好正常, 都同鏗講下我近況
我: 唔開心呀~
鏗: 咩事?
我: 我分左手....
鏗: 咁約出來食飯
咁約左一日...
但未食之前講個小插曲俾大家知
我同我契妹, 去左玩塔羅
塔羅占到我只要跟那個對象暗示, 果個對象就會行動
個時無想過係阿鏗, 係事後先諗起
但呢個塔羅係講電話之後, 即我唔係跟塔羅的意思去做, 係隨心
~~~
咁到第2次約會
鏗帶我去佢以前成日去開那間cafe
老闆娘有問阿鏗: 呢個你女朋友?
鏗話: 唔知呢~
今次因為分左手, 我都打扮過才出街
著左牛仔短裙和boot
我最煞食應該係條美腿
而俾阿鏗個印象應該都幾好....因為佢又係咁望到我實一實....眼都唔眨..., 同上次係和民一樣
叫drinks 個時, 阿鏗推介一杯叫"炒面"的東西, 原來係妙趣曲奇特飲, 但menu 打錯字.....最後俾佢同班fd 叫做炒面
咁我唔知叫乜好, 等佢叫左, 我望下, 我又覺得幾ok
佢叫我試啖, 跟住佢又接住飲返個杯
反正我未叫, 無理由咁樣間接接吻咖....
就落order 叫多杯, 我先要左佢叫個杯
食飯傾計, 都好開心, 我本身都唔想出來, 因為其實我無乜錢成日出去食飯
但阿鏗好好, 佢話佢投資有錢賺, 佢請我喎
係咪真係賺左, 我無深究, 但至少....唔係AA制, 大方的男人,感覺都一定受落過同ex一齊
好記得....鏗個衰佬....
專登坐近我隔離
夾硬要除我副眼鏡, 睇下我唔戴眼鏡係咩樣
其實...我800幾度近視加散光, 唔戴眼鏡, 我盲咁制呀....
但佢夾硬除, 我護住....手仔有掂到....
不過未有火花
但到依家都好記得....
食完飯就走人....佢送我去巴士站, 我望都無回頭望就上車
去到半路中途, 鏗好關心咁問我去到邊?
(鏗從來都係咁細心, 由同佢一齊到之後, 佢唔送我返屋企, 但佢會預計到我幾時落車, 跟住打俾我問我去邊!)
呢個係要讚!!
咁我唔知叫乜好, 等佢叫左, 我望下, 我又覺得幾ok
佢叫我試啖, 跟住佢又接住飲返個杯
反正我未叫, 無理由咁樣間接接吻咖....
就落order 叫多杯, 我先要左佢叫個杯
食飯傾計, 都好開心, 我本身都唔想出來, 因為其實我無乜錢成日出去食飯
但阿鏗好好, 佢話佢投資有錢賺, 佢請我喎
係咪真係賺左, 我無深究, 但至少....唔係AA制, 大方的男人,感覺都一定受落過同ex一齊
好記得....鏗個衰佬....
專登坐近我隔離
夾硬要除我副眼鏡, 睇下我唔戴眼鏡係咩樣
其實...我800幾度近視加散光, 唔戴眼鏡, 我盲咁制呀....
但佢夾硬除, 我護住....手仔有掂到....
不過未有火花
但到依家都好記得....
食完飯就走人....佢送我去巴士站, 我望都無回頭望就上車
去到半路中途, 鏗好關心咁問我去到邊?
(鏗從來都係咁細心, 由同佢一齊到之後, 佢唔送我返屋企, 但佢會預計到我幾時落車, 跟住打俾我問我去邊!)
呢個係要讚!!

沒有留言:
張貼留言