~Our Cheers Baby~

CafeMom Tickers

2015年6月29日 星期一

懷孕4 w

3月失敗了, 4月不設防
其實整個4月do 完後....我下邊三角位係有感覺...陰陰一下一下咁痛 (原來呢種感覺, 我係會記住, 唔怪得我上次不停咁樣.....m 到都有呢種感覺, 仲以為自己bingo)
不過自己同自己講: 上個月咩都齊, 都唔中...今個月又係咁, 我唔信會中
叠埋心水, 諗住都係隨緣唔生住, 或者返hk 先打算生la, 始終係澳門陀住....產檢湊b好似都唔方便

仲plan 緊下個月出糧多d 錢買定機票預備11月周年結婚記
最好分散注意力方法, 諗下去旅行
咁去旅行個時又會有機會dodo...可能到時會bingo 呢

同埋係4月中....突然有朋友share 話幫佢仔仔捐錢去一個機構
我就諗..我一直好想助養一個小朋友ga, 不過咁多年都係得個講字
所以上網搵資料, 搵到宣明會, 望到一d 介紹....突然我眼濕濕, 好有衝動要去助養一個小朋友
返去問過老公, 老公都贊成我地一齊助養個小朋友, 當積d 恩德, 希望同bb 種多d 緣份
所以我就決定供養一個!

一直無為意自己身體, 有幾日放假, 妹妹同朋友過來澳門玩, 我做佢地導遊, 帶住2個0靚妹周圍走
但.....玩左2 日....慢慢開始....我感到超攰....突然會好眼訓要即刻訓落床個隻, 初時還以為自己老la....行足一日原來開始頂唔順
事後諗起先知......

仲有一日....同同事去食buffet lunch , 凍野生冷野...乜都食齊
真係可以話未知前, 破晒戒!!!

2015.4.20
前幾日, 仲同老公講笑:我逢親m 前一定突然有日無程程發你脾氣....今次居然仲未喎.....不過M 應該差唔多到(因為次次都算準時)

初時只係講笑....
但突然係4月20號呢個早上, 突然心血來潮, 不如驗下, 唔bingo 就.....帶定m 巾返工先
沒有期望....所以.....一望到個結果, 係唔太大感覺
但...就一朝早整醒老公叫佢睇
佢訓都未訓醒,眼都睜唔大, 所以望唔清支棒上面寫左乜東東

我話:"叫得你睇一定係有野la"
跟住佢終於睜得開眼, 望到支棒上面寫d 咩....
佢係床上, 舉高雙手,開心到震個表情, 哈哈, 我到依家都仲記得

今次我都半信, 因為上個月我又係買呢支電子野, 驗到未not pregnant
今次驗到, 同一牌子....應該都準
跟住諗返....其實過去呢2星期....我真係好攰, 要狂瞓....煮餐飯食完就碗都唔洗要走去訓
試過中午返左一陣宿舍, 都係梳化到瞓左半個鐘
跟住拖地....拖左一陣出晒汗
胸係有大....以為m 到嘛
下邊陰陰痛, 今次好叻, 唔當一回事, 無緊張, 居然就.....(其實我對自已壓力處理都幾叻!!)

咁呢個時候, 知道左, 就開始要小心
一定係小心飲食, 唔好太勞碌, 問下身邊已當媽媽的朋友們, 下一步應該點做?

p.s.支棒寫1-2 w.....其實同醫生計法係唔同....
因為醫生由m 第1日開始計, 應該會再多2w
所以即刻網上爬文, 知道原來m 第1日計起, 先完整(咁即其實陀b 無10個月咁多la....係9個半月haha^^)

懷孕前...

因為未夠3個月會小器, 但又想記低呢個懷孕經過, 所以唯有隱藏住呢幾個月的post, 等到適合時候, 先post出來同大家分享

2015.3月
講返3月份個時, 試左第1次係最接近排卵期去DODO, 諗住量晒體溫, 日日驗尿, 知道自己幾時排卵
隔日密密努力dodo...就會好易成功
點知....原來我係記住左果個感覺+自己上網睇太多, 變左太緊張,部份症狀真係似到十足
點樣可以記住果種感覺?
我唔知大家會唔會feel 到老公同你dodo完, 其實精子係自己身體的卵子會結合, 產生個種感覺
因為我係3月個時....我係第一次feel 到下邊三角位有d 陰陰地.....一下一下咁痛
大概以為自己實中...跟住知道媽媽們會胸會變得又脹又軟淋淋, 無胃口, 好眼訓,半夜會訓唔著紮醒, 有分泌物, 下邊肚仔間中熱熱地等等
(基本上人地講咩我都好似中晒咁)

dodo 後, 一直小心郁動, 小心飲食, 多休息....
嘩....由dodo 個日...我一直就凝住...到m 個日(即我都下邊三角位陰痛左2星期)
點知m 小姐還是到....
到個日, 我以為自己小產, 因為上網睇....d 人話好多人以為係m, 點知作小產, 有血流出來
咁....一向緊張自己身體的我, 問了jm....jm 都建議我睇睇醫生好d, 求安心嘛
即刻由澳門趕返hk 睇醫生(因我過左澳門返工)

咁先去睇中醫, 中醫都係信科學根據, 佢話咁短時間把唔到脈, 要我明早用晨v 去驗(其實個醫師無料到)
咁我心諗....既然係中, 唔駛用晨v, 咩時候的vv 都驗得到
我就即時跑去睇西醫, 驗左....居然係無....
但我講的特徵, 可以好似咁.....所以西醫都擔心我暫時未驗到而作小產
所以寫紙叫我去最近的醫院照照穩陣d
嚇親我老公, 我老公即刻放學來陪我
我都唔知幾時存在左壓力....係腰2邊硬晒, 老公摸我都feel 到
去到醫院, 醫生當然係串d, 所以話未夠4w, 又驗尿無結果, 即係無la, 唔會照超聲波, 咁早照唔到野ga
但不死心的我, 求左醫生幫下我, 
醫生俾我入房, 用超聲波照左我腰2邊無器官爆裂, 點解會硬晒, 係因為我太緊張喎
咁但係...我都係擔心, 醫生話抽血驗埋lor
咁唯有抽la....抽完....就等等等
係醫院足足玩左4個鐘
最後乜都無事, 正常過唔正常, 我要接受我係m 到, 唔係bingo唔係小產
~~~
其實搞咁多野, 我都仲係唔係好信
第二日, 晨v 用棒棒自己驗, 無得唔信...真係無bingo
m 來都好過唔來....因為好多人都唔準
所以...我頭2日m, 熱水浸腳, 敷暖貼, 希望m 來得好d ....
因為我真係太鍚自己身體
經歷左呢個3月...我覺得我自己.....真係想要bb...想要自己身體咁大壓力, 對唔住自己
我要惡補
亦都要諗得通, 唔可以再係咁, 令自己身體差
否則....都唔配做一個好媽媽

其實今次我都算係PLAN 得好.....之前切親手, 打過針, 好返(至少夠血返先LA)
跟住1月脫左智慧牙, 唔想陀住個時牙痛....
所有野好似都如期進行, 的確真係好開心
多謝上天賜我地同BB 有緣~
今年一氣過做業主+ 爸媽
~續~

2015年6月23日 星期二

R & M 愛情故事 Part 5

2007年6月7日
今日係一個好重要的日子...算係我地人生一個轉捩點
除左食飯睇戲....就係最重要ge....我地的關係又再昇華到另一階段

係約好的地方, join左阿鏗, 我地去食飯
揀左去日本野
呢一餐食咩...唔睇返相唔記得
傾左咩? 哈哈...我都唔太記得
不過最重要係有影相, 好彩有影啫~~
影相梗係搵職員幫我地手拎相機影, 一張濛一張清
影合照, 阿鏗坐左過來, 隻手....仲搭左落我膊頭度.....我初時都唔太抗拒, 諗住合照啫






咁職員幫我地影完, 我地自拍...
個感覺係....佢仲繼續搭住我膊頭
心諗:呢條友仔博大霧喎, 快D 影完LA
(事後睇返D 相....張張合照, 張張都唔笑, 自己一個影就笑到咁....想點呀??)



不過都好彩有合照, 因為呢一日係我地畢生難忘, 我地之前見面約會, 其實都無影過相
呢一張係我地的回憶來咖~

跟住行左陣時代廣場, 陪佢睇運動用品....
夠鐘就入場睇戲
套戲佢睇過....所以某d 位我問佢: 會唔會好恐佈咖?
佢就借d椅....用隻手掩我眼前, 咁我睇唔到, 咪用隻手撥開佢隻手
點知阿鏗乘機拖住我
我心諗: 我地好似快左d, 會唔會對佢唔公平??始終我同ex 分左手唔係咁耐?

鬆左佢手, 繼續睇戲...
點知唔夠一陣, 又有一個環節, 好似好恐佈, 我又驚
佢又借d椅....用隻手掩我眼前
今次同樣, 我用隻手撥開佢隻手
又再一次俾佢拖住我隻手

個下就諗: 不如唔好再鬆手? 試下開始好無? 鬆左手我怕咁就無左個機會
所以係咁一拖....由戲院就正式拖實拖住走....咁就拍拖、結婚、同埋下半生!!
套戲講咩...我好似事後睇返無咩印象
因為個時應該甜到漏, 可能面都紅我唔知
拍拖唔係第一次....唔知點解硬係第1次過電.....係咁難忘咁心動

(p.s.事後先醒起, 原來有人....無問過我做唔做佢女友ga!!!!haha^^)

我地的愛情故事就係咁發生

雖然唔算十分浪漫或特別, 但都係甜絲絲同埋值得回憶
間中同老公一齊, 都會諗起d 細節, 然後問佢個時係咪咁諗?唔係咁,你會點做?
所有一切都好sweet, 再次回味依然sweet

R & M 愛情故事 Part 4

自第二次約會後, 同阿鏗有keep 住傾電話同sms
( 都慶幸我地係果個時代拍拖,
因為依家D情侶咩都興whatapps, 其實好多時親耳聽唔到對方的語氣,
談情....應該電話對話, 咁樣先正丫ma~)

仲記得有一晚, 大家sms , 發現對方仲未訓, 傾左陣電話
傾d 咩唔記得lu
但都係好sweet
第二朝, 鏗仲打俾我, 問我有無唔知醒?
哈哈.....唔熟悉我習慣的佢...又邊知其實我不嬲唔慣訓咁晏, 我係計鬧鐘要準時起身ga
不過呢個電話...其實應該都係專登打來
haha^^

~~~
跟住到我地下次約會....
好確實的日子....就唔記得, 只記得係2007年6 月
只記得係正式同阿鏗拍拖前....的幾天(係1日定2日, 還是3日前...就唔太記得)

係拍拖前呢幾日
我同阿鏗有通過電話
我曾經問過佢, 有無睇過加勒比海盜?
因為第1集我睇左, 第2集又上, 又無拖拍....無人陪我睇, 唯有周圍問下人
(同埋加上我買左朋友2張好平的換票証, 無人陪我睇, 一係就自己去睇2次戲咯...)

開口問阿鏗, 佢話我知佢已經睇左
OH....咁算LA, 我再搵其他人陪我睇LA....
點知阿鏗肯陪我去睇第2次
咁好LA~~既然係咁, 我請我請~~~
(因佢都請左我食幾餐飯, 我唔係港女, 我都請返佢睇戲, 同埋人地又睇過, 咁都肯陪我)

咁我就腳D, 揀左銅鑼灣時代UA 戲院買飛
點知阿鏗知我係佢公司附近, 佢叫我等佢, 佢放工過來同我飲杯野喎

大電視下等, 見到佢就去飲杯野傾下計
傾左咩唔記得
只記得....有隻蒼蠅係度飛....我諗住拍下張枱趕走它
阿鏗居然摸住張枱問: 哎吔, 痛唔痛呀?
真係唔知好嬲定好笑, 乜唔係應該問我痛唔痛咩??